Jak wykonać rozgrzewkę?

AUTOR: RAFAŁ WENIO | UTWORZONO: 28.10.2022 | KATEGORIA: Trening
zdjecie

źródło: Shutterstock.com

Poniżej wskazuję ćwiczenia, które są początkową częścią rozgrzewki przed treningiem siłowym.

Również jeśli Twoja dotychczasowa aktywność fizyczna była nikła, świetnie nadają się jako przygotowanie do wprowadzenia treningów siłowych.

Jak ćwiczyć?

Na początku wykonuj powolne, proste ruchy, takie jak unoszenia oraz ugięcia rąk i nóg.

Później przejdź do ćwiczeń mających na celu zwiększenie tętna (np. bieg w miejscu, pajacyki). Zacznij powoli i spokojnie, po chwili przyspiesz. Poświęć na to około 2–3 minut.

W kolejnym etapie wykonuj krążenia głową, przedramionami, ramionami, barkami, nadgarstkami, biodrami, nogami, kolanami, stopami, a także skłony, skręty tułowia, skrętoskłony, wymachy nóg i ramion itp. W sumie te ćwiczenia powinny trwać 5–10 minut.

Wykonywane ruchy nie powinny być zbyt dynamiczne.


Więcej informacji na temat treningów znajdziesz w e-bookach dostępnych w moim SKLEPIE.

Brak komentarzy.

Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz korzystania z narzędzi analitycznych, marketingowych i społecznościowych. Szczegóły znajdują się w polityce prywatności.